Dziś wystartowała promocyjna sprzedaż biletów na loty KLM do San Francisco w cenie od około 2000 PLN*, która potrwa tylko przez 2 dni – od dziś (18.07.2017) do środy (19.07.2017). Co ciekawe o trasie, na której polecimy taniej zadecydowali klienci i fani KLM Polska na Facebooku, w drodze głosowania.
Promocje w ramach nowego konceptu „Vote for Offer” mają się pojawiać cyklicznie raz na miesiąc. Linia zapowiedziała obniżki do 30%.
Dodatkowo partner KLM – linie lotnicze Air France obniżyły ceny na loty do Hawany (od 2300 PLN), St. Maarten (od 2400 PLN) i Antananarivo na Madagaskarze (od 3170 PLN), w ramach trwającej właśnie dwudniowej promocji „last minute”.
KLM oddaje pasażerom głos – promocja „Vote for offer”
Po wielkim sukcesie (ponad 1500 osób biorących udział w głosowaniu) majowej akcji, w której głosujący wybierali między Kapsztadem, St. Maarten i Miami, trwa już druga z kolei promocja z cyklu “Vote for Offer”, które KLM zapowiedział organizować raz w miesiącu.** Tym razem, w lipcu, klienci KLM mieli do wyboru trzy amerykańskie miasta – Waszyngton, Boston i San Francisco, z których najwięcej głosów zyskało San Francisco, zasługując tym samym na obniżkę ceny. W ciągu dwóch najbliższych dni, przeloty z Polski do San Francisco można kupić w cenie od około 2000 PLN, a podróż w promocyjnej cenie można odbyć w wielu dostępnych terminach (do sprawdzenia na www.klm.pl). Z tej ceny mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy i Gdańska, wyloty z Krakowa są o około 80 PLN droższe.
Każdorazowo przewoźnik będzie ogłaszał listę trzech propozycji miast w swojej siatce lotów, kwalifikujących się do obniżki cenowej. Lista ta jest każdorazowo zamieszczana na dedykowanej stronie internetowej https://voteforoffers.klm.com/pl/pl?WT.ac=hp_carrousel_voteforofflcljul17. Przez trzy kolejne dni klienci i fani KLM mogli oddawać głosy na wybrane przez siebie kierunki, dokąd chcieliby kupić bilety w promocyjnej cenie. Można też na bieżąco sprawdzić, które miasto cieszy się największym zainteresowaniem w głosowaniu i ma szansę na rabat.
Po zakończeniu trzydniowego głosowania i zliczenia głosów KLM rozpoczyna sprzedaż promocyjną biletów do wybranego miasta, które cieszyło się największym zainteresowaniem. Bilety można kupić przez dwa kolejne dni, w cenach obniżonych nawet do 30% w stosunku do taryfy regularnej. Terminy wylotów są za każdym razem różne, a informacje na ten temat zawsze znajdziemy na dedykowanej promocji stronie. Wraz ze startem sprzedaży „współtwórcy” oferty promocyjnej otrzymują powiadomienia, jeśli loty do wybranych przez nich miast można kupić w niższej cenie.
Duże zainteresowanie pierwszą edycją „Vote for Offer”, która miała miejsce w maju b.r. sprawiło, że KLM zaplanował powtórki akcji raz na miesiąc, aż do końca tego roku (z wyłączeniem września). Za każdym razem linia przygotuje nowy zestaw interesujących destynacji z całego świata. Warto więc śledzić profil KLM Polska na Facebooku, aby upolować kolejną okazję tańszych lotów.
JESZCZE WIĘCEJ OKAZJI NA TAŃSZE PRZELOTY
Aktualnie Grupa Air France KLM ma w sprzedaży promocyjnej jeszcze inne ciekawe kierunki. Air France proponuje Hawanę w cenie od 2300 PLN, St. Maarten od 2400 PLN i Antananarivo na Madagaskarze od 3170 PLN, – w ramach trwającej tylko 2 dni promocji „last minute”.
Szczegóły promocji, inne atrakcyjne oferty lotów i rezerwacja biletów na www.klm.pl, www.airfrance.pl oraz w biurach podróży w całym kraju.
*oferta dotyczy wylotów z Warszawy i Gdańska, wylot z Krakowa w cenie o około 80 PLN wyższej, warunki oferty oraz dostępne terminy lotów można sprawdzić na www.klm.pl
**Oferty z cyklu „Vote for Offer” nie pojawią się we wrześniu, ze względu na inną akcję promocyjną planowaną w tym miesiącu przez KLM.