Od dzisiaj zostaje skrócony czas, w którym pasażerowie powinni pojawić się przed wejściem na pokłady samolotów polskiego przewoźnika. Każdy podróżny będzie miał o 15 minut więcej, by w strefie wolnocłowej zrobić zakupy, odwiedzić kawiarnię lub restaurację czy dokończyć spotkanie biznesowe w bussines lounge.
Przed sezonem letnim LOT przygotowuje szereg zmian i udogodnień dla klientów. Będą to zarówno drobne „poprawki kosmetyczne”, które mają ułatwić i uprzyjemnić podróżowanie jak i znaczące modyfikacje podnoszące jakość obsługi pasażerów.
Pierwsze zmiany można było zaobserwować już w minioną środę. Analizując opinie i sugestie pasażerów LOT powrócił do 24-godzinnych promocji w ramach „Szalonej środy.” Pierwsze dane pokazują, że znacząca liczba promocyjnych biletów została sprzedana przed południem, czyli wcześniej niż standardowe godziny rozpoczęcia „szalonej środy”.
Dodatkowe 15 minut na wykorzystanie w strefie duty free to kolejne usprawnienie podróży osób korzystających z usług LOT-u. Od dzisiaj pasażerowie wszystkich rejsów polskiego przewoźnika wylatujący z Warszawy będą mieć większą elastyczność w planowaniu i spędzaniu czasu na lotnisku przed podróżą. Już teraz podróżni mogą później pojawiać się w gate’ach, dokładnie 30 minut przed planowanym odlotem. Tym samym będą oni mogli wykorzystać więcej czasu na zakupy czy odpoczynek w strefie wolnocłowej.
Dokładne informacje o gate’ach i godzinach w których należy się w nich pojawić, każdy pasażer odnajdzie na karcie pokładowej oraz na ekranach wyświetlających rozkłady.