Linie lotnicze SAS wprowadzają nową koncepcję serwisu dla swoich pasażerów, zastępując stosowane dotychczas klasy przelotu dwoma zupełnie nowymi alternatywami: SAS Go – dla klientów, którzy oczekują wysokiego poziomu obsługi i SAS Plus – dla klientów o jeszcze większych oczekiwaniach.
Koncepcja nowych klas powstała przy współpracy z pasażerami korzystającymi z usług SAS i ma spełniać oczekiwania zarówno osób podróżujących w interesach, jak i turystycznie.
– Chcemy, aby naszym klientom podróżowało się łatwiej, dlatego oferujemy SAS Go i SAS Plus – mówi Rickard Gustafson, prezes i dyrektor zarządzający SAS.
Klasa SAS Go zawsze obejmuje jedną sztukę bagażu rejestrowanego (bezpłatnie), kawę lub herbatę podczas lotu oraz szereg usług pozwalających zaoszczędzić czas, w tym odprawę przez Internet.
SAS Plus natomiast obejmuje dwie sztuki bagażu rejestrowanego (bezpłatnie), szybką odprawę bezpieczeństwa SAS Fast Track, wstęp do wydzielonych poczekalni lotniskowych, posiłki i napoje alkoholowe podczas lotu oraz podwójną liczbę punktów EuroBonus. Równocześnie pasażerowie korzystają ze wszystkich usług oferowanych w ramach SAS Go.
SAS wprowadza także zupełnie nową koncepcję w zakresie usług świadczonych podczas lotu, w ramach której tradycyjnie serwowane posiłki zostaną zastąpione przez ofertę „Cafè” z nową odsłoną bogatego menu, które będzie oferowane wszystkim pasażerom (bezpłatnie lub za opłatą – w zależności od rodzaju usługi).
Z oferty obejmującej nowe klasy przelotu będzie można korzystać podczas podróży na trasach SAS w Europie i Skandynawii od 9 czerwca 2013 r.