„YOU – Naszą misją jest Twoja satysfakcja” – pod takim hasłem marka Novotel wprowadza globalny program dbałości o zadowolenie gości.
Od początku 2013 roku we wszystkich hotelach Novotel w Polsce pracownicy mają jeden priorytet: sprawić, aby każdy klient był zadowolony z pobytu.
To nowy globalny program marki Novotel, którego podstawowym celem jest uzyskanie satysfakcji gości poprzez podniesienie jakości usług.
– Jak pokazują badania i analizy przeprowadzone przez specjalistów marki Novotel, tacy klienci praktycznie nigdy nie wracają do danego hotelu. Dlatego program „YOU” gwarantuje, że wszelkie opinie będą wysłuchane, reakcja na nie będzie natychmiastowa i nikt nie zakończy swojego pobytu nieusatysfakcjonowany- powiedziała Sabina Niewęgłowska, Brand Manager marki Novotel w Polsce.
W ramach programu w każdym hotelu Novotel, gość znajdzie specjalny numer telefonu 888, pod którym może zgłosić ewentualne problemy, a także dodatkowo uzyska odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości.
Dla ułatwienia, ten sam numer działa we wszystkich hotelach Novotel na całym świecie. Informacje są udzielane gościom o każdej porze przez całą dobę.
Polska jest pierwszym krajem, w którym od 1 stycznia 2013 roku, równocześnie we wszystkich obiektach sieci, zaczął obowiązywać program „YOU”.