Linie lotnicze KLM zapraszają swoich klientów do współtworzenia nowej kampanii informacyjnej. Przewoźnik prosi pasażerów, którzy lecieli KLM w czasach Covid, aby podzielili się swoimi doświadczeniami z lotu i całej podróży.
Osoby, które zechcą wziąć udział w projekcie są proszone o wypełnienie krótkiej ankiety i dołączenia zdjęć z podróży. Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 6 listopada b.r. Nadesłane materiały posłużą linii do przygotowania kampanii informacyjnej, która za pośrednictwem mediów społecznościowych, będzie opowiadała, jak wyglądają podróże lotnicze w obecnych czasach, jakie są nowe procedury sanitarne i środki bezpieczeństwa wprowadzone na lotniskach i na pokładach samolotów.
Każdy z podróżnych zwraca uwagę na inne aspekty wyjazdu i przeżywa swoją podróżą inaczej. Dzięki temu twórcy kampanii będą mogli zaprezentować cały wachlarz doświadczeń i różnorodne cenne spostrzeżenia wielu pasażerów z różnych stron świata. Dzieląc się swoimi doświadczeniami klienci, którzy odbyli już podróż będą mogli pomóc tym, którzy mają pytania i obawy związane z lataniem.
Aby wziąć udział w kampanii należy wypełnić ankietę do 6 listopada b.r. tutaj.