Dzisiaj Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię marketingową oznaczoną hasztagiem #CroatiaLongDistanceLove. Jest ona dedykowana użytkowników mediów społecznościowych na świcie z kluczowym przesłaniem: „Chorwacja jest teraz w Waszym domu!“. Przekaz skierowany jest do wszystkich tych, którzy już odwiedzili Chorwację, jak i do tych, którzy jeszcze nie zdążyli tego zrobić.„W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie naszego kraju na turystycznej mapie świata. Poprzez codzienną wzmożoną komunikację na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty. Całą komunikację połączyliśmy jednym hastagiem #CroatiaLongDistanceLove jednocześnie zachęcając gości do jeszcze lepszego poznania Chorwacji, tym razem z perspektywy ich własnych domów“, powiedział dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić.
W ramach akcji #CroatiaLongDistanceLove dostępne są atrakcyjne video materiały i fotografie oraz różne ciekawostki. Goście mogą wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć udział w raftingu na rzece Zrmanji czy popłynąć w rejs do Parku Narodowego Kornati. Mogą również zapoznać się z ofertą Chorwacji kontynentalnej, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i seriale, a także poznać intrygujące chorwackie legendy. Dzięki nowej akcji Chorwacja jest teraz dostępna jednym kliknięciem.
„Co prawd wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy jest to doskonały sposób na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będzie to również inspiracja do przyszłych podróży” powiedziała dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.