Rozpoczęła się kampania rodziny hoteli ibis „ibis. tu mieszka muzyka”. Jej ambasadorką została popularna wokalistka Sarsa. Akcja ma zachęcić młodych twórców do zaprezentowania swoich umiejętności w konkursie muzycznym.
Na potrzeby kampanii w jednym z warszawskich hoteli z rodziny ibis powstaje studio nagraniowe, w którym najlepsi wykonawcy nagrają swoje utwory pod okiem cenionych producentów.
Sarsa ambasadorką kampanii
Nieprzypadkowo to właśnie Sarsa została twarzą kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. Kariera artystki rozwinęła się błyskawicznie między innym dzięki występom w jednym z telewizyjnych konkursów muzycznych. Od tego momentu wokalistka inspiruje coraz więcej młodych twórców, dzięki swojemu wyrafinowanemu wizerunkowi
i oryginalnej muzyce.
– Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” stwarza ciekawym muzykom szansę na pokazanie się szerszej publiczności. Dzięki występowi w jednym z konkursów muzycznych, moja artystyczna droga bardzo się rozwinęła. Liczę, że kampania, w której biorę udział również pomoże nieznanym, lecz obiecującym artystom w ich rozwoju muzycznym – mówi Sarsa.
Jednym z założeń kampanii hoteli rodziny ibis jest dotarcie do młodszego pokolenia gości dzięki współpracy z Sarsą. Projekt „ibis. tu mieszka muzyka” skierowany jest do osób szukających w hotelach miejsc zapewniających zabawę i niezapomniane chwile, ceniących sobie wolność
i niezależność, myślących nowocześnie i przyjaźnie oraz wrażliwych na muzykę.
Konkurs dla obiecujących muzyków
Głównym elementem kampanii będzie konkurs muzyczny dla nieznanych, ale utalentowanych muzyków. Za pośrednictwem platformy internetowej ibis.com/tumieszkamuzyka, zarówno soliści jak i zespoły, będą wgrywać w formie plików audio lub video próbki swoich nagrań. Mogą to być zarówno oryginalne kompozycje, jak i covery, nagrane domową metodą. Od 17 września na zamieszczone na platformie utwory głosować będą mogli internauci. Spośród trzydziestu nagrań, które zdobędą najwięcej głosów Sarsa wybierze pięć najlepszych. Autorzy najciekawszych wykonań zostaną zaproszeni na sesje nagraniowe w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, gdzie na potrzeby projektu, stworzono studio nagraniowe z połączenia dwóch pokojów hotelowych. Utwory zostaną zarejestrowane przy wsparciu Dominika Buczkowskiego i Janka Bieleckiego, profesjonalnego duetu producenckiego, na co dzień odpowiedzialnego za produkcję hitów na potrzeby Universal Music. Dzięki nim oryginalne brzmienie zyskują utwory artystów takich jak Sarsa czy Mela Koteluk. Zwieńczeniem kampanii będzie ekskluzywny koncert, na którym laureaci wystąpią u boku Sarsy.
ibis i muzyka
Kampania jest wyrazem zainteresowania marki muzyką oraz nawiązuje do wartości, którymi kieruje się rodzina hoteli ibis. Pobyt w hotelach ibis ma wykraczać poza zwykły nocleg, dzięki budowaniu atmosfery komfortu
i inspiracji oraz pozytywnych doświadczeń. Temu ma właśnie służyć muzyka.
– Poprzez kampanię „ibis. tu mieszka muzyka”, chcemy mocniej związać się z tą formą sztuki. Nie jest to jednak jedyne działanie rodziny hoteli ibis związane z muzyką. Rozpoczynamy właśnie projekt kameralnych koncertów podczas których obiecujący muzycy występują na scenie w hotelach marki ibis. Istnieją pokoje inspirowane muzyką. W hotelowych przestrzeniach wspólnych goście mogą spróbować swoich sił jako DJ’e i wybierać odtwarzane utwory dzięki systemowi Jukebox by Deezer. Marka współpracuje z festiwalem Sziget na Węgrzech, w ramach którego została partnerem sceny world music oraz gdzie zapewnia specjalną strefę relaksu dla festiwalowej publiczności. – mówi Hanna Bernakiewicz Manager Segmentu Hoteli Ekonomicznych w Polsce i Europie Wschodniej.