Wizz Air, największa niskokosztowa linia lotnicza w Europie Środkowo-Wschodniej, wprowadza nową usługę, Fare Lock, która umożliwia pasażerom zabezpieczenie ceny wybranego lotu na 48 godzin zgodnie z odpowiednim pakietem. Wizz Air stale wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wprowadzenie nowej usługi ma na celu zaspokoić potrzeby pasażerów, którzy szukają najlepszych okazji cenowych.
CO DAJE USŁUGA WIZZ FARE LOCK?
- Fare Lock jest innowacyjną usługą, która zapewnia pasażerom WIZZ możliwość zabezpieczenia wybranej ceny na okres 48 godzin za opłatą 13zł/os.
- Usługa Fare Lock jest dostępna w przypadku rezerwacji dokonanych na minimum 7 dni przed planowaną datą wylotu, lub datą pierwszego lotu w przypadku biletu w obie strony.
- Usługa Fare Lock jest dostępna na wizzair.com i dotyczy rezerwacji biletów w jedną i w obie strony dla kilku pasażerów. Wybrane loty oraz dane i liczba pasażerów nie mogą być zmieniane w odniesieniu do zabezpieczonej taryfy po opłaceniu usługi Fare Lock.
- W celu dokończenia rezerwacji w cenie zabezpieczonej w ramach usługi Fare Lock, klienci WIZZ są zobowiązani do opłacenia całej kwoty ceny za pomocą karty kredytowej lub poprzez konto MyWIZZ w ciągu 48 godzin w zakładce Moje Rezerwacje.
- Jeśli rezerwacja nie zostanie opłacona w ciągu 48 godzin w ramach usługi Fare Lock wówczas zabezpieczona rezerwacja ceny zostanie automatycznie skasowana.
WYJATKOWE KORZYŚCI Z USŁUGI WIZZ FARE LOCK:
- Pasażerowie WIZZ mogą teraz w łatwy sposób zagwarantować sobie najniższą dostępną cenę na dowolny lot* WIZZ na czas planowania swojej podróży
- Wybrane loty za pośrednictwem usługi Fare Lock nie zostaną sprzedane, a ich cena nie zmieni się przez 48 godzin
- Usługa Fare Lock ma stałą cenę niezależnie od lotu, terminu oraz rodzaju pakietu
George Michalopoulos, Członek Zarządu ds. Operacyjnych w Wizz Air powiedział: “Nowa usługa jest dowodem na ciągłe zaangażowanie Wizz Air w szukanie innowacyjnych rozwiązań w celu podniesienia jakości podróży. Fare Lock jest doskonałym narzędziem, aby ułatwić i uprzyjemnić przebieg procesu rezerwacji, a czas na dokonanie płatności wynosi 48 godzin. Po niedawnym ogłoszeniu zmian dotyczących bezpłatnego bagażu podręcznego, zamierzamy nadal skupiać się na wprowadzaniu zmian, które pozwolą jeszcze bardziej zaspokajać potrzeby naszych pasażerów.”