Linia lotnicza Wizz Air uruchomiła nową aplikację mobilną, która jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich użytkowników Android i iOS.
Globalne tendencje wskazują, że rola mobilnej komunikacji wyraźnie wzrasta. W 2016 r. około 49 proc. transakcji związanych z zakupami elektronicznymi angażowało użycie smartfonów. Oczekuje się, że do 2020 r. trend ten będzie rósł i osiągnie poziom ponad 80 proc. Ta tendencja jest w pełni zgodna z doświadczeniem Wizz Air: w ubiegłym roku liczba aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych WIZZ wzrosła z 2,6 milionów do 4,1 milionów.
Wizz Air postanowił wprowadzić nową aplikację, która zapewni jeszcze łatwiejsze i dogodniejsze rozwiązania dla potrzeb swoich pasażerów, którzy są w podróży i potrzebują możliwie najszybszego dostępu do szczegółów swojej rezerwacji.
Nowa aplikacja WIZZ posiada funkcjonalność osi czasu, dzięki której pasażer możne śledzić wszystkie najważniejsze etapy podróży od momentu rezerwacji do przyjazdu, a także łatwiejszy process rezerwacji i kartę pokładową, która pozostaje dostępna również w trybie offline bez konieczności połączenia z internetem.
W ubiegłym roku Wizz Air wprowadził także zupełnie nową, elastyczną platformę internetową. Od tego czasu przyspieszony wzrost ruchu i liczba odwiedzających stronę internetową spowodowały, że wizzair.com była 6. najczęściej odwiedzaną witryną linii lotniczych na świecie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, WIZZ jest dumny z tego, że jako linią lotniczą plasuje się w pierwszej dziesiątce. **
Harry Drok, szef działu e-commerce w Wizz Air powiedział: „Stale obserwujemy wzrost liczba użytkowników smartfonów, dlatego cieszy mnie fakt, że uruchomiliśmy nową aplikację mobilną. Dzięki przyjaznym dla użytkownika nowym funkcjom, w tym funkcji obsługi karty pokładowej i osi czasu – nowa aplikacja będzie służyć jako towarzysz podróży naszym pasażerom i poprowadzi ich przez całą podróż z WIZZ od chwili rezerwacji lotu, aż do momentu dotarcia do domu.”