Wizz Tours świętuje 3. urodziny wprowadzając wielką wyprzedaż. Od powstania Wizz Tours w październiku 2013 roku, firma obsługuje stale rosnącą liczbę podróżnych do większości destynacji turystycznych z siatki połączeń Wizz Air.
W początkowej fazie działalności firmy w latach 2013-2015 głównym celem była obsługa ruchu turystycznego napływającego do krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Nowy model biznesowy firmy zakłada działania przede wszystkim mające na celu zapewnienie pozycji wiodącego tour operatora online na przestrzeni ostatniego roku.
W ciągu minionych 12 miesięcy dokonano około 30 000 rezerwacji dla 70 000 pasażerów korzystając z oferty Wizz Tours. Szacuje się, że całkowita liczba wszystkich klientów, którzy skorzystali z oferty wizztours.com od początku działalności firmy wynosi 150 000. Istvan Csanálosi, Dyrektor Zarządzający Wizz Tours wymieniając destynacje poza Polską cieszące się największą popularnością wśród klientów wymienia: Rzym, Barcelonę, Maltę, Cypr, Dubaj oraz Wyspy Kanaryjskie.
Strona internetowa Wizz Tours została poddana zmianom dotyczącym zarówno funkcjonowania jak również wyglądu. Dodano usługi z zakresu ubezpieczeń, wynajmu samochodów oraz inne udogodnienia związane z podróżowaniem (m.in.: możliwość rezerwacji biletów wstępu do muzeów i zabytków).
Istvan Csanalosi, Dyrektor Zarządzający Wizz Tours powiedział: “Naszym celem jest tworzenie oferty z szeroką gamą możliwości, aby zapewnić klientowi swobodę wyboru planując podróż. Będziemy nadal rozbudowywać naszą ofertę wprowadzając kolejne usługi”.
W ramach urodzinowego prezentu, Wizz Tours wprowadza 5-dniową wyprzedaż. Specjalny kod promocyjny HAPPY100 daje możliwość zniżki w wysokości 100 euro* na każdą rezerwację minimum 5-dobowego pobytu w słonecznych destynacjach w okresie zimowym oraz na Islandii bez ograniczeń dotyczących daty podróży (Dubaj, Teneryfa, Lanzarote, Malta, Cypr, Sycylia, Alicante, Tel Awiw oraz Islandia).