Grupa Thomas Cook – do której w Polsce należy Neckermann – ogłasza powstanie nowego hotelowego brandu. Casa Cook jest pierwszym produktem „lifestyle” w segmencie wakacyjnym i doskonale uzupełnia już pięć istniejących w grupie marek – SENTIDO, smartline, SunConnect, Sunwing i Sunprime.
Produkt Casa Cook jest konceptem uwzględniającym potrzeby nowej grupy klientów. Adresowany jest do mieszkańców dużych miast, zainteresowanych modą, designem i dbającym o zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym. Pierwszy hotel Casa Cook zostanie otwarty w maju 2016 r. w kurorcie Kolymbia na wyspie Rodos. Dwa lub trzy kolejne tego typu obiekty grupa Thomas Cook zamierza uruchomić do sezonu letniego 2017.
Nazwa CASA (z jęz. włoskiego i hiszpańskiego: „dom”) wyjaśnia koncepcję marki – hotele będą budowane jak domy. Każdy tego typu obiekt będzie miał swój indywidualny charakter dzięki atmosferze, meblom w stylu vintage czy starannie dobranym dodatkom. Nie zabraknie takich elementów jak długie stoły, przy których będzie można godzinami rozmawiać a także wiklinowych foteli, wygodnych sof czy hamaków. Przestrzeń między barem, restauracją i basenem zostanie tak zaaranżowana, by tworzyła spójną całość, gdzie będzie można się spotykać z przyjaciółmi. Każdy gość będzie mógł wypoczywać we własnym rytmie, nie będzie ograniczony godzinami posiłków. Jednym z centralnych punktów Casa Cook mają być restauracje, w których goście spróbują dań z kuchni lokalnej i międzynarodowej, przyrządzonych z wysokiej jakości regionalnych produktów.
CASA COOK czyli autentyczne przeżycia
Casa Cook będzie częścią środowiska lokalnego. Koncept skierowany jest do klientów szukających autentycznych doświadczeń, którzy nie chcą być ograniczeni wyłącznie do hotelu np. chcą odwiedzać lokalne restauracje. Jednocześnie w restauracjach Casa Cook mile widziani będą goście spoza hotelu. Pracownicy Casa Cook będą ambasadorami integrującymi gości i lokalnych mieszkańców. Hotele Casa Cook mają wpisywać się miejscowy koloryt i krajobraz, dlatego klienci Thomasa Cooka będą zachęcani do wyjścia do miasta i poczucia atmosfery miejsc, w których spędzają wakacje. Wszystkie hotele Casa Cook będą oferować modne rowery, którymi będzie można przemieszczać się po okolicy.
Pierwszy hotel Casa Cook zostanie otwarty w maju 2016 roku w kurorcie Kolymbia na greckiej wyspie Rodos. Obecnie obiekt jest hotelem koncepcyjnym marki Sunprime (Sunprime Resort White Pearl). Zimą będzie przekształcony w pierwszy hotel Casa Cook Rhodes z 90 pokojami. Poprzez takie zajęcia i atrakcje jak np. yoga, pilates, masaże czy dostęp do super nowoczesnej siłowni, będzie promowany tam zdrowy tryb życia.
Peter Fankhauser, CEO Thomas Cook Group powiedział:
“Tworzenie produktu w oparciu o własne marki hotelowe jest ważnym krokiem w realizacji naszej strategii rentownego wzrostu. Dzięki Casa Cook wnosimy nową koncepcję na rynek Sun &Beach, który jest bardzo popularny. Obecnie z sześcioma już hotelowymi brandami, kierowanymi do różnych grup klientów jesteśmy przygotowani do tego, aby zwiększyć nasze portfolio i oferować klientom jeszcze więcej hoteli wysokiej jakości”.