Cztery popularne obiekty rodziny ibis – Warszawa Stare Miasto, Warszawa Reduta, Kraków Stare Miasto oraz Kraków Centrum – dzięki renowacji i modernizacji mają podwyższoną kategorię z 2 na 3 gwiazdki. Na gości czekają: lobby stworzone według konceptu Avanzi, restauracje ibis kitchen i, co szczególnie ważne, wygodne łóżka Sweet Bed by ibis. Nie zabraknie również specjalnych 3-gwiazdkowych ofert.
ibis zmienia się dla swoich gości
Ibis nie przestaje udoskonalać standardu obsługi we wszystkich swoich hotelach w Polsce. Dzięki temu, jego obiekty w ubiegłym roku uzyskały certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001, które potwierdzają zorientowanie marki na klienta, systemowe zarządzanie w oparciu o zaangażowanie pracowników i dostawców oraz dbałość o środowisko. Ponadto, od 2013 roku w 4. popularnych lokalizacjach: ibis Warszawa Stare Miasto, ibis Warszawa Reduta, ibis Kraków Stare Miasto oraz ibis Kraków Centrum były prowadzone modernizacje mające na celu zwiększenie komfortu pobytu, a tym samym podwyższenie kategorii obiektów z 2 na 3 gwiazdki.
Wszystkie spełniły wymagane warunki jasno określone przez rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004 roku (Dz. U. z 2004 r. nr 188, poz. 1945 z późn. zm.). Według przepisów w obiektach 3 gwiazdkowych pokoje jednoosobowe nie mogą mieć mniejszej powierzchni niż 10m2, dwuosobowe – 14 m2, a trzyosobowe 16 m2. Zgodnie z nimi goście mogą liczyć na wiele udogodnień, takich jak roomservice działający minimum 12 godzin na dobę, możliwość korzystania z punktu odnowy biologicznej czy zakup kosmetyków i środków higieny. Do tego gwarancja akceptacji kart płatniczych, udostępnianie codziennej prasy oraz całodobowe przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych. To wszystko znajdziemy w powyższych hotelach ibis, gdzie poza bardzo wysoką jakością obsługi, możemy cieszyć się nowoczesnymi i ciepłymi wnętrzami, wyśmienitą choć prostą kuchnią w restauracjach ibis kitchen, czy komfortowymi łóżkami Sweet Bed™ by ibis.
– Zmiana standardu z 2 na 3 gwiazdki w 4. hotelach ibis w Polsce jest wynikiem konsekwentnej realizacji działań skoncentrowanych na zwiększeniu komfortu w naszych obiektach ekonomicznych – podkreśla Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – Rozpoczynając dwa lata temu procesy modernizacji w tych obiektach, które polegały m.in. na wprowadzeniu komfortowych łóżek Sweet Bed™ by ibis, powierzchni publicznych Avanzi czy konceptu ibis kitchen spodziewaliśmy się pozytywnych reakcji gości. Nasze działania udowadniają, że nowoczesny design to nie tylko domena hoteli ekskluzywnych, ale również możliwie charakterystyczny element obiektów ekonomicznych.
Rewolucja w designie obiektów ekonomicznych
W 3-gwiazdkowych hotelach ibis znajdziemy oryginalny i nowoczesny design, który do tej pory nie kojarzył się z obiektami ekonomicznymi. Awangardowy design hotelowego lobby według konceptu Avanzi wykorzystuje przenikanie się faktur i kolorów. Na jego nieformalny i wyjątkowy klimat składają się grafiki na ścianach i sufitach, drewniane elementy oraz umiejętne wykorzystanie cieplejszych akcentów kolorystycznych. Dla zwiększenia wygody gości powierzchnie te wyposażono m.in. w fotele na biegunach, duże sofy czy stoliki z blatami do gier planszowych.
W sposób unikalny wykorzystano również przestrzeń na tylnej ścianie za recepcją – na umieszczonych tam panelach wyświetlane są ważne informacje dla gości jak np. prognoza pogody czy aktualne oferty specjalne. Idealnie z projektem Avanzi współgra koncept restauracyjny – ibis kitchen, który odnosi się nie tylko do wystroju, ale również do filozofii miejsca. Zmieniony design, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu połączenia bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach, tworzy ciepły klimat miejsca, sprzyjający nawiązywaniu interakcji między gośćmi. Prosta w swojej grafice karta dań zawiera potrawy przygotowywane według zasady simple slow food, a część potraw, w tym soczyste burgery z oferty i-Burger można zamówić również na wynos. Dzięki temu hotelowa restauracja jest jeszcze bardziej atrakcyjna nie tylko dla przyjezdnych, ale również i dla lokalnych gości.