Hotele Mercure zachęcają do skorzystania z czekoladowej oferty „Sweet Secret by Mercure”, na którą składa się m.in. 30 proc. zniżki na nocleg i mały upominek. Co więcej, tej okazji towarzyszy równie słodki konkurs organizowany przez magazyn lifestylowy blogstar.pl pt. „Sweet selfie z widokiem na Mercure”. Jego ambasadorką, jak i całej oferty „Sweet Secret by Mercure” została Dorota Gardias.
Sekretny motyw
Z okazji oferty „Sweet Secret by Mercure” został ogłoszony konkurs „Sweet selfie z widokiem na Mercure”, którego twarzą została Dorota Gardias. Konkurs organizowany jest przez internetowy magazyn lifestylowy BlogStar.pl. Uczestnicy są zachęcani do przesyłania „selfie”, na którym w tle będzie widoczny dowolny motyw związany
z hotelami Mercure na adres: konkursy@blogstar.pl Prace można przesyłać w terminie od 15 marca do 15 maja. Następnie zdjęcia zostaną zamieszczone na fanpagefu https://www.facebook.com/blogStarpl Spośród nich zarówno Internauci, jak i jury, w skład którego będzie wchodzić Dorota Gardias, wybiorą trzy najciekawsze zdjęcia. Oceniana będzie zarówno zgodność zgłoszenia z tematyką konkursu, jak i jego oryginalność oraz kreatywność. Troje zwycięzców spędzi weekend wraz z osobami towarzyszącymi w wybranym hotelu Mercure w Polsce.
Kusząca oferta
Już trzeci rok z rzędu hotele Mercure kuszą gości do skorzystania ze specjalnej oferty „Sweet Secret”. W jej ramach osoby, które zatrzymają się w hotelu na minimum dwa dni otrzymają do 30% zniżki na nocleg oraz pyszne śniadanie, nielimitowany dostęp do Wi-Fi i słodki upominek przy zameldowaniu – ręcznie wykonane praliny. W menu restauracji Winestone również znajdzie się klika specjalnie przygotowanych na tę okazję propozycji.
Już dziś można zarezerwować pobyt w ramach obowiązującej od 1 kwietnia do 31 maja oferty. Promocja obejmuje wszystkie hotele Mercure w Polsce, a dodatkową korzyścią dla stałych gości są potrójne punkty w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels.