Na Walizkach

  • Wiadomości
  • Loty
  • Miejsca
  • Porady
  • Ludzie
  • Sprawdzony nocleg
  • Gadżety
  • Top 10
  • Krótkie wypady
Dzieje się, Hotele, Temat miesiąca, Wiadomości

Najdziwniejsze hotelowe zachcianki

13 maja, 2014

koza_skyscannerOd toalet wypełnionych wodą mineralną po kąpiele w mleku czekoladowym – Skyscanner ujawnia najdziwniejsze hotelowe zachcianki.

Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśnięcie i 16 poduszek dla jednego gościa – jak informuje Skyscanner, najpopularniejsza wyszukiwarka podróży w Europie, to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi miał okazję spotkać się personel międzynarodowych hoteli.

Najwięcej niecodziennych uwag dotyczy jedzenia. Obsłudze zgłaszane były takie wnioski jak zapewnienie 15 ogórków dziennie, serwowanie tylko prawego udka kurczaka czy dostarczanie do pokoju szklanki wody, punktualnie, co godzinę przez całą noc.

Dziwne wymagania, które stale pojawiają się na liście niezwykłych próśb gości hotelowych, dotyczą także łazienek. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Skyscanner niektórzy wczasowicze życzą sobie kąpieli w miodzie lub mleku czekoladowym. Jeden z gości poprosił także o to, by w jego toalecie płynęła woda mineralna.

Najbardziej niecodzienne prośby ujawnione przez obsługę hoteli:

  1. Szklanka wody podawana co godzinę w ciągu nocy
  2. 15 ogórków dziennie
  3. Toaleta wypełniona wodą mineralną
  4. Kąpiel w miodzie
  5. Dźwięk dzwoneczków (takich, jakie zwykle zakłada się kozom) ułatwiający zasypianie
  6. Wyłącznie prawe udka kurczaka
  7. Zdechła mysz
  8. Kąpiel w mleku czekoladowym
  9. 16 poduszek (dla jednego gościa)
  10. Zupa z krokodyla

Badanie przeprowadzone z udziałem 400 pracowników hoteli z całego świata ujawniło także niecodzienne skargi gości. Personel zanotował między innymi zażalenia od wczasowiczów, którzy domagali się zwrotu kosztów, ponieważ ich pies nie był zadowolony z pobytu. Inny gość z kolei zażądał zwrotu pieniędzy, gdyż przez chrapanie swojej dziewczyny nie mógł zasnąć.

Dla niektórych osób to lokalizacja jest najważniejsza, dlatego trudno nie współczuć pracownikom hotelu w Mayfair, prestiżowej dzielnicy Londynu oraz obsłudze włoskiego hotelu oddalonego o 80 km od wybrzeża. W obu przypadkach musieli oni dyplomatycznie udobruchać swoich gości, którzy byli zawiedzeni swoją sypialnią… bez widoku na morze.

 

Najbardziej niecodzienne skargi ujawnione przez obsługę hoteli:

  1. Zbyt białe prześcieradła
  2. Zbyt niebeskie morze
  3. Za zimne lody
  4. Za duża wanna
  5. Chrapanie partnerki nie pozwoliło się wyspać (prośba o zwrot kosztów)
  6. Niezadowolenie psa z pobytu (prośba o zwrot kosztów)
  7. Brak widoku na morze (w londyńskiej dzielnicy Mayfair i włoskim hotelu oddalonym 80 km od wybrzeża)
  8. Brak steków w wegetariańskim menu
  9. Zbyt przystojny kelner
  10. Matce Pana Młodego nie zaoferowano apartamentu dla nowożeńców

–  Personel hoteli gotowy spełnić nawet najbardziej różnorodne życzenia gości, ma szansę sprawić,
że pobyt naprawdę zapadnie im w pamięci. Badanie przeprowadzone przez Skyscanner pokazuje,
iż oczekiwania klientów są niekiedy dość niezwykłe – od zapewnienia kozich dzwoneczków ułatwiających zaśnięcie, do specjalnego menu zawierającego 15 ogórków dziennie. Z pewnością podróżujący w dzisiejszych czasach poszukują wartości dodanej podczas swojego pobytu w hotelu i wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom to dobry sposób na zaskarbienie sobie ich sympatii i lojalności – mówi Magdalena Greloff, Marketing Manager w Skyscanner.

Autor: redakcja

Comments

comments

Tags | gość, hotel, klient, prośba, raport, Skyscanner, zachcianka
 0
Share Now

You Might Also Like

Sprawdzony nocleg, Top 10

10 najpopularniejszych luksusowych hoteli na świecie

4 grudnia, 2017
Dzieje się, Hotele

Novotel Poznań Centrum zaprasza na Oktoberfest 2012

28 września, 2012
Gdzie spać, Hotele

Białe szaleństwo na czterech kółkach w hotelach SPA Dr Irena Eris

14 grudnia, 2012
Gdzie jeść, Hotele, Polska

Nowy szef kuchni hotelu Bristol w Warszawie

26 listopada, 2014
Previous Post Eurolot: nowa trasa z Lublina do Wrocławia
Next Post SAS: siedem nowych tras w sezonie zimowym

Video

Zapisz się do naszego Newslettera

Dwa razy w miesiącu będziesz otrzymywać wybrane promocje, ciekawe porady i dedykowane oferty.

    Hand Picked Posts

    • Afryka, Atrakcje, Kierunki, Miejsca, Porady, Relacje / Blogi, W podróży

      Casablanka i Rabat – nowoczesna strona Maroka!

      22 września, 2024
    • Marrakesz – co warto zobaczyć?

      6 września, 2024

    Tagi

    Air France atrakcje Azja bilet Boże Narodzenie cena Chopin Czechy Dubaj Emirates Finnair Gdańsk hotel jedzenie KLM konkurs Kraków lato Londyn lot lotnisko Lufthansa Modlin narty nocleg obniżka okazja pasażer PLL LOT podróż polska Poznań połączenie Praga promocja Ryanair samolot tani urlop wakacje Warszawa Wizz Air wyjazd wyprzedaż zima




    Obserwuj nas na Facebooku

    Archiwum

    meta

    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org

    strony

    • Cookie Policy
    • Nowa odsłona serwisu NaWalizkach
    • O nas
    • Regulamin
    • Reklama

    © 2020 Na Walizkach. All Rights Reserved. Designed by 022studio.pl