Poznań zaprasza turystów na weekend 3-4 maja i kusi unikalnym programem turystycznym oraz 50% zniżką oferowaną przez ponad 160 partnerów. Akcja „Poznań za pól ceny” organizowana jest w Poznaniu od lat, a tegoroczna edycja to już siódme spotkanie z turystami z Polski i zagranicy.
Organizowana od 2008 r. akcja ma na celu prezentację bogatej oferty turystycznej miasta i jego okolic. – Wiemy, że nasz projekt doczekał się już stałych klientów i cały czas zdobywa nowych – mówi Jan Mazurczak, Prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. – Dzięki świadomej współpracy usługodawców możemy zaproponować szeroki wachlarz doskonałych jakościowo usług i unikalny program turystyczny – dodaje Mazurczak. – Po kilku latach wspólnego budowania marki jesteśmy pewni, że odwiedzający Poznań turyści wyjeżdżają z miasta z przekonaniem, że warto tutaj wracać.
Tegoroczna edycja akacji zaplanowana na weekend 3-4 maja to ponad 160 atrakcji turystycznych. Za pół ceny będzie można spać w luksusowych hotelach i popularnych hostelach. W prestiżowych hotelach czterogwiazdkowych ceny za pokój dwuosobowy zaczynają się już od 135 zł, a za nocleg w hostelu zapłacimy od 30 zł. W 70 restauracjach, barach i pizzeriach zjemy doskonałe potrawy i spotkamy utytułowanych szefów kuchni. Przez dwa dni turyści mogą liczyć na 100% jakości za 50% ceny.
Program uzupełniają muzea, zoo, palmiarnia, baseny, parki linowe, spa, bowling, wrotkarnia czy nawet warsztaty rękodzieła i ceramiczne. Za pół ceny pójdziemy do teatru, opery czy antykwariatu.
Przygotowano także kilka nowości. Sporym zainteresowaniem cieszyć się będzie zapewne otwierana w długi weekend majowy interaktywna Brama Poznania, nowoczesne centrum interpretacji historii, do którego wejdziemy za darmo. Za darmo wejdziemy też do nowoczesnego Interaktywnego Centrum Bezpieczeństwa Skoda Auto Lab, w którym zajrzymy do wnętrz samochodów czy przeżyjemy symulację dachowania. Przebojem zapewne będzie także otwarte w połowie kwietnia Rogalowe Muzeum Poznania, w którym możemy doświadczyć całego procesu produkcji rogala świętomarcińskiego.
W czasie akcji odbędzie się także druga już gra “Check-in Poznań” powstała na bazie popularnego serwisu foursquare. Na uczestników gry czekają specjalne nagrody.
Dla usługodawców to okazja do prezentacji dobrej jakościowo oferty – tłumaczy Jakub Pindych z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, koordynator akcji. – Nasi partnerzy to z jednej strony znani i doceniani na rynku usługodawcy, z drugiej nowe, mniej znane przedsięwzięcia. Jedni i drudzy są gotowi zmierzyć się z prawdziwym najazdem turystów i mieszkańców Poznania. – Na liście tegorocznych atrakcji zaznaczyłem już kilka miejsc, które chętnie odwiedzę z przyjaciółmi – dodaje Jakub Pindych.
Więcej informacji o akcji: www.poznanzapolceny.pl