easyJet holidays ogłosił podpisanie umowy partnerskiej z internetowym biurem podróży Hotelopia. Dzięki tej współpracy, easyJet holidays stanie się jednym z głównych paneuropejskich operatorów turystycznych. Łączy się to z przygotowaniem sześciu nowych stron internetowych dla Szwajcarii, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Francji i Holandii. Dzięki temu, z usług easyJet holidays będzie mógł skorzystać miliard klientów w całej Europie. easyJet holidays będzie działać w oparciu o regionalne przepisy i standardy branżowe takie jak AROL w Wielkiej Brytanii i ATOUT w Francji.
– Niezmiernie cieszymy się że możemy rozwinąć działalności easyJet holidays. Do tej pory, rozwijaliśmy się głównie w Wielkiej Brytanii, więc poszerzenie oferty o rynki europejskie jest dla nas ekscytującym nowym krokiem, który pozwoli nam zaoferować nasze usługi i korzystny stosunek jakości do ceny szerszym rzeszom konsumentów. Chcemy ulepszyć portfolio hoteli, wprowadzić przyjazne użytkownikom strony internetowe i wygodny proces rezerwacji, tak by klienci mogli z łatwością i bez problemów skorzystać z naszej oferty. Dzięki naszej współpracy z Hoteltopią, konsumenci mogą spodziewać się wyboru starannie wyselekcjonowanych nieruchomości, skorzystać z ofert specjalnych i dodatkowych propozycji – powiedziała Mandy Round, Dyrektor Zarządzająca easyJet holidays. –Korzystając z okazji, chcielibyśmy serdecznie podziękować naszemu partnerowi LowCostBeds, który znacząco przyczynił się do rozwoju easyJet holidays w Wielkiej Brytanii.
easyJet holidays będzie w dalszym ciągu oferować wakacyjne wyjazdy w obrębie całej sieci połączeń easyJet, zarówno do miast europejskich, jak i letnich i zimowych kurortów. Ponadto, oferta easyJet holidays poszerzy się o propozycje dla fanów i pasjonatów wycieczek rowerowych oraz gry w golfa, które będą dostępne we wszystkich głównych destynacjach. Ponad 3 letni kontrakt easyJet holidays z Hotelopia SLU będzie obowiązywał od maja.
– Bardzo cieszymy się z przyszłej obsługi tego kontraktu. Wierzymy, że współpraca z tak prestiżową marką, jak easyJet będzie wyjątkowo owocna szczególnie dzięki naszej szerokiej bazie noclegów w całej Europie oraz wiodącemu doświadczeniu w branży. easyJet ma bardzo jasny plan na dalszy rozwój marki. Jesteśmy dumni, że możemy być jego częścią – skomentował Jon French, Dyrektor ds. współpracy easyJet i Hotelopia.
Hotelopia, która wchodzi w skład TUI Travel PLC, jest jedną z wiodących światowych firm turystycznych i działa w 7 krajach, w których obecna jest także linia easyJet. Wyselekcjonowana przez Hotelopia, obszerna oferta wyjazdów wycieczkowych dostępna na stronie easyJet zostanie uzupełniona, m.in. o bardzo popularne, ekskluzywne hotele hiszpańskie (tzw. Paradores), hotele Disneyland Paris oraz ponad 27 000 domów i apartamentów wakacyjnych Interhome.
W wyniku podjęcia współpracy easyJet holidays i Hotelopia zatrudnią ok. 100 pracowników do działów administracji i sprzedaży do nowej placówki firmy w Palma na Majorce. Osoby zainteresowane rekrutacją prosimy o kontakt mejlowy: easyJetholidaysrecruitment@hotelopia.com.