Wizz Air uruchamia przełomową promocję „Bilecikowe”, czyli wprowadzenie „połowy ceny za bilet dla dzieci”. Gwarantuje ona 50-procentową refundację kosztów za lot dla niemowląt oraz dzieci do 14 roku życia podróżujących z osobą dorosłą (do 2 osób dorosłych w tej samej rezerwacji). W przypadku rezerwacji obejmujących dzieci**, 50 procent ceny przelotu dziecka i opłaty za niemowlę zostanie automatycznie przelane na Konto WIZZ, z którego dokonano transakcji (jako zasilenie konta) i może być wykorzystane na zakup kolejnych lotów i usług dostępnych na wizzair.com.
Jest to pierwsza tak innowacyjna usługa rodzinna wprowadzana przez linię lotniczą, dlatego Wizz Air liczy na to, że przyczyni się ona do umocnienia wizerunku przewoźnika jako linii otwartej i przyjaznej rodzinom. Oferta „Bilecikowe” dostępna jest wyłącznie na polskim rynku i dotyczy lotów z/do Polski zarezerwowanych na wizzair.com od 24 kwietnia 2014 r., niezależnie od daty podróży. Jeśli zostanie ona pozytywnie przyjęta przez polskich pasażerów, Wizz Air rozważy wówczas rozszerzenie jej na inne rynki.
Piotr Łysak, Dyrektor ds. marketingu, sprzedaży i komunikacji w Wizz Air powiedział: „Wizz Air stara się zawsze być jak najbardziej przystępny dla klientów. Celem promocji „Bilecikowe” jest ułatwienie podróżowania rodzinom z dziećmi, które muszą przeznaczyć wyższy budżet na wyjazdy, zwłaszcza wakacyjne. „Bilecikowe” jest naszym nowym pomysłem, który zdecydowaliśmy się przetestować właśnie na rynku polskim, tak dla nas ważnym. Od pewnego czasu prowadzimy też program „Paszport Kapitana”, w którym zapraszamy naszych małych podróżników do odwiedzenia kokpitu. Każdego dnia obsługujemy połączenia na ponad 300 trasach i wiemy jak bardzo nasi Pasażerowie lubią promocje czy członkostwo w klubie Wizz Discount Club. Liczymy na to, że polscy konsumenci będą odwiedzać wizzair.com i rezerwować rodzinnie loty w atrakcyjnych cenach, co umożliwi nam uruchomienie tej usługi również na innych spośród naszych 35 rynków.”