Na Walizkach

  • Wiadomości
  • Loty
  • Miejsca
  • Porady
  • Ludzie
  • Sprawdzony nocleg
  • Gadżety
  • Top 10
  • Krótkie wypady
Loty, Transport, Wiadomości

Finnair nagrodzony za udogodnienia dla pasażerów

10 czerwca, 2013

Fińskie linie lotnicze Finnair zostały wyróżnione nagrodą IATA „Fast Travel Gold Award”, za zrealizowanie założeń programu „Fast Travel” na lotnisku w Helsinkach. Program ten opracowany został, by skrócić czas oczekiwania na lotniskach oraz umożliwić pasażerom samodzielną odprawę, nadanie i odbiór  bagażu, kontrolę dokumentów, oraz zmianę rezerwacji.

Finnair_Silver_Wings Lounge

Finnair przedstawił zautomatyzowane udogodnienia dla wszystkich założeń programu nie tylko  w Helsinkach, ale i na innych europejskich lotniskach. – Cała firma wraz z naszymi partnerami pracowała intensywnie nad tym, by podróż przez Helsinki była dla pasażerów tak wygodna, jak to jest tylko możliwe. Jesteśmy wdzięczni IATA, że dostrzegła i doceniła to, co osiągnęliśmy – mówi Anssi Komulainen, wiceprezes Finnair d.s. Obsługi Klienta. – Zamierzamy kontynuować wprowadzanie tych udogodnień w miarę możliwości także na innych lotniskach za granicą.

W Helsinkach, jeśli pasażer nie dokonał odprawy przez internet, kilka godzin przed planowanym lotem jest odprawiany na swój rejs automatycznie. Istnieje też możliwość samodzielnego przygotowania i wydrukowania etykietek na bagaż oraz przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa okazując wysłaną SMS-em kartę pokładową.

Obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej i obywatele wybranych krajów, takich jak np. Japonia, przy przekraczaniu granicy Schengen mogą korzystać z samoobsługowych skanerów paszportów, co w znaczący sposób skraca formalności i czas oczekiwania.

Wprowadzenie tych udogodnień nie byłoby możliwe, gdyby nie doskonała współpraca z Finavią (firma odpowiedzialna za obsługę techniczną lotniska w Helsinkach), fińską Strażą Graniczną oraz wieloma innymi partnerami.

– Jesteśmy dumni, mogąc wręczyć liniom Finnair tę jakże zasłużoną nagrodę, za wcielenie w życie wszystkich sześciu założeń naszego programu” – mówi Rafael Schvartzman, wiceprezes regionalny IATA na Europę. – To dowód na zaangażowanie narodowego fińskiego przewoźnika w ciągły proces podnoszenia standartów obsługi klienta i komfortu podróży.

Autor: redakcja

Comments

comments

Tags | Anssi Komulainen, bagaż, czas, Finnair, Helsinki, IATA, nagroda, odbiór, odprawa, pasażer, Rafael Schvartzman
 0
Share Now

You Might Also Like

Loty, Transport, Wiadomości

Lotnisko Chopina uruchamia nową część terminala

22 maja, 2015
Europa, Loty, Transport, Wiadomości

Ryanair: darmowe powiadomienia SMS o opóźnionym locie

8 sierpnia, 2012
Loty, Transport, Wiadomości

Austrian Airlines: strona internetowa po polsku

4 lipca, 2012
Dzieje się, Loty

Rozstrzygnięcie konkursu Wizz Air: za opowieść polecą w wymarzoną podróż

25 sierpnia, 2012
Previous Post Ministerstwo Sportu: „Turyści bezpieczniejsi niż w ubiegłym roku”
Next Post Sprinterzy na szlaku w Karkonoszach

Video

Zapisz się do naszego Newslettera

Dwa razy w miesiącu będziesz otrzymywać wybrane promocje, ciekawe porady i dedykowane oferty.

    Hand Picked Posts

    • Afryka, Atrakcje, Kierunki, Miejsca, Porady, Relacje / Blogi, W podróży

      Casablanka i Rabat – nowoczesna strona Maroka!

      22 września, 2024
    • Marrakesz – co warto zobaczyć?

      6 września, 2024

    Tagi

    Air France atrakcje Azja bilet Boże Narodzenie cena Chopin Czechy Dubaj Emirates Finnair Gdańsk hotel jedzenie KLM konkurs Kraków lato Londyn lot lotnisko Lufthansa Modlin narty nocleg obniżka okazja pasażer PLL LOT podróż polska Poznań połączenie Praga promocja Ryanair samolot tani urlop wakacje Warszawa Wizz Air wyjazd wyprzedaż zima




    Obserwuj nas na Facebooku

    Archiwum

    meta

    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org

    strony

    • Cookie Policy
    • Nowa odsłona serwisu NaWalizkach
    • O nas
    • Regulamin
    • Reklama

    © 2020 Na Walizkach. All Rights Reserved. Designed by 022studio.pl