Od Azji, przez Europę do Ameryki, hotele Sheraton świętują światowe wprowadzenie programu Sheraton Social Hour. Marka ogłosiła wczoraj wdrożenie inicjatywy w 430 hotelach na całym świecie.
W większości hoteli Sheraton w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie goście hotelowi, jak również mieszkańcy miast, mogą odkrywać smaki win premium z winnic z całego świata.
Świętowanie rozpoczęło się w Azji w hotelu Sheraton Hong Kong i Sheraton Shanghai Pudong, następnie przeniosło się do Monachium i Edynburga, skąd uroczysty toast został przekazany wirtualnie do hoteli Sheraton na całym świecie, aż celebracja dotarła do hotelu Sheraton New York Times Square i Sheraton Waikiki, gdzie zakończono 24-godzinne świętowanie.
Sukces Social Hour
Program, który został opracowany przez czołowych ekspertów od wina oraz działu gastronomii hoteli Sheraton, oferuje gościom specjalnie skomponowaną kartę win premium, które są dostępne w stałej ofercie Lobby Baru. Hotele Sheraton, których misją jest zachęcanie gości do interakcji i tworzenie możliwości ku temu, będą organizować na całym świecie wieczorki degustacyjne Social Hour trzy do czterech razy w tygodniu.
– Nasze hotele w Polsce miały okazję wprowadzić Social Hour już rok temu i przez ten czas wysłuchiwaliśmy opinii gości. Program cieszy się dużą popularnością i jest wysoko oceniany. To dobra wiadomość, że teraz goście Sheratona będą mogli degustować win premium na całym świecie – powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny hoteli Sheraton w Polsce.
Więcej informacji na temat programu znajduje się na stronie www.Sheraton.com/SocialHour oraz na Facebooku i Twitterze.