Z myślą o klientach szukających wakacji w atrakcyjnej cenie, Neckermann wprowadza nową markę hotelową „smartline”. Sprawdzony standard, przystępna cena i unikalny design to główne wyróżniki obiektów „smartline” dostępnych w najnowszej ofercie Lato 2013.
Smart shopping (z ang. sprytne, inteligentne zakupy) czyli umiejętność kupowania produktów dobrej jakości w niskiej cenie to trend przybierający na sile szczególnie w ostatnim czasie. Jak się okazuje widoczny jest także w turystyce.
W odpowiedzi na to Neckermann stworzył nową markę hotelową „smartline”, której obiekty można rezerwować planując najbliższe letnie wakacje. To hotele o sprawdzonym standardzie, wyróżniające się znakomitym stosunkiem ceny do jakości, dodatkowymi świadczeniami i nowoczesnym designem. Neckermann Polska oferuje 20 obiektów tego typu na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach jak Grecja, Hiszpania, Turcja, Egipt i Bułgaria. Dzięki specjalnym oznaczeniom bardzo łatwo klienci odnajdą je w najnowszym katalogu HIT.
– „Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze” to hasło marki „smartline”, która jest naszą odpowiedzią na aktualne trendy turystyczne – mówi Tomasz Pędzik, dyrektor produktu Neckermann Polska. – Wybierając ofertę klienci kierują się przede wszystkim jakością produktów i ich relacją do ceny. Hotele smartline już zdobywają fanów na innych rynkach i jesteśmy przekonani, że spodobają się także polskim klientom – dodaje.
Marka „smartline” objęła sieć hoteli z segmentu od trzech do pięciu gwiazdek. To zarówno hotele rodzinne, jak i oferta dla klientów podróżujących indywidualnie, w tym singli. Wszystkie znajdują się w popularnych regionach turystycznych Morza Śródziemnego z bogatą ofertą przelotów z Polski – w sezonie lato 2013 Neckermann startuje na wakacje już z 11 lotnisk w kraju.
Tygodniowy pobyt w Bułgarii w hotelu o standardzie 4 gwiazdki smartline Meridian z dwoma posiłkami to koszt od 1439 zł/os. Za 7-dniowe wakacje na wyspie Rodos w hotelu 4-gwiazdkowym smartline Sunrise z all inclusive zapłacimy 1733 zł/os, natomiast w Turcji w hotelu smartline The Colours Side 1859 zł/os. Neckermann oferuje także atrakcyjne ceny na Majorce: tygodniowy urlop w hotelu smartline La Santa Playa z dwoma posiłkami to koszt 1999 zł/os. Przy rezerwacji oferty do końca stycznia 2013 biuro podróży oferuje nawet 30% zniżki i zapewnia bezpłatną gwarancję niezmiennej ceny.
Oprócz ceny, hotele „smartline” wyróżnia kolorowy design stworzony przez znane niemieckie biuro architektoniczne Markus Diedenhofen. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne w hotelach, tj. lobby, restauracje, bary oraz baseny zostały wyposażone w nowoczesne i rozpoznawalne elementy wystroju wnętrz. Przyjemnym akcentem podczas urlopu jest także popołudniowa usługa smartline, czyli wózek z lodami i owocami.
Podobnie jak w przypadku wszystkich hoteli zakontraktowanych przez Thomas Cook AG obiekty „smartline” podlegać będą regularnej kontroli jakości zarówno przez managerów ds. jakości, jak i rezydentów.