Linia lotnicza British Airways po raz kolejny zdobyła tytuł „Najlepszej Linii Lotniczej”. Nagroda przyznawana jest przez czytelników prestiżowego brytyjskiego magazynu „Business Traveller”, w oparciu o ankietę, w której głosują m.in. na przewoźników spełniających ich zdaniem najwyższe standardy obsługi pasażerskiej.
Linie lotnicze zostały również zwycięzcą kategorii: najlepszy przewoźnik na krótkich dystansach, najlepszy business Class i najlepszy program Frequent Flyer.
– Nagroda miesięcznika Business Traveller to dla British Airways niezwykłe wyróżnienie. Ma ono tym większą wartość, że jest przyznawane w oparciu o opinie naszych Klientów, a w szczególności tych podróżujących w klasie business – mówi Petr Duchek, British Airways Commercial Manager na Europę Środkowo – Wschodnią.
W minionych latach podróżni, a zarazem czytelnicy czasopism turystycznych równie wysoko oceniali oraz nagradzali wysoki poziom usług i ofertę produktową brytyjskiego przewoźnika.
Nagrody miesięcznika Business Traveller przyznawane są od ponad 21 lat. Business Traveller jest jednym z najlepiej sprzedających się magazynów poświęconych podróżom służbowym.
Ukazuje się w wersji angielskiej, amerykańskiej, niemieckiej oraz azjatyckiej. W każdym wydaniu miesięcznika publikowana jest ankieta, w której czytelnicy oceniają linie lotnicze, lotniska, hotele i firmy wynajmujące samochody. Ankiety analizuje niezależny ośrodek badania opinii konsumentów ORCI (Opinion Research Corporation International).
Nagrody przyznawane przez magazyn Condé Nast Traveler są jednymi z najbardziej cenionych I opiniotwórczych w branży turystycznej. Co roku na podstawie głosów 28 tysięcy respondentów wyłanianych jest ponad 1200 zwycięzców w różnych kategoriach.