Fatima Abdelhalim, menedżerka polsko-egipskiego biura podróży Mati World Holidays w rozmowie z portalem NaWalizkach zapewnia, że touroperator nie ma problemów finansowych. A turyści, którzy z opóźnieniem wrócą do Polski, są w hotelu w Hurghadzie i opiekują się nimi rezydenci. Ich przylot do Katowic spodziewany jest dzisiaj i w poniedziałek.
– To prawda, że grupa turystów z polski za późno przyjechała na lotnisko, to wina rezydenta – przyznaje Fatima Abdelhalim w rozmowie z portalem NaWalizkach. – Jednak nasi klienci zostali przewiezieni do hotelu, otrzymali pakiet all inclusive i opiekuje się nimi dwóch rezydentów, którzy dostępni są przez całą dobę – dodaje Abdelhalim.
Menedżerka biura Mati World (siedziby ma w Chorzowie i w Warszawie, a trzecia podobno ma otworzyć w Poznaniu) kilkakrotnie w rozmowie z naszym portalem podkreślała, że organizator ma płynność finansową.
– Od czwartku z Polski do Hurghady wyleciało na wakacje 200 naszych klientów. Nic im nie grozi. Regularnie płacimy za hotele, wywiązujemy się z umów z liniami lotniczymi – twierdzi Abdelhalim.
Mati World Holidays ma wykupioną polisę ubezpieczeniową w Polskim Towarzystwie Ubezpieczeń Signal Iduna. Wysokość polisy to jedynie 254 tys zł.
Czytaj więcej: Turyści Mati World Holiday wrócą z Egiptu dwa dni później
One Response
Moja Ssiostra ze szwagrem i 2 letnim dzieckiem od piątku nie może wylecieć z Hurghady. Przez cały piątek i sobotę biuro woziło klientów na lotnisko gdzie oczekiwali cały dzień bez jedzenia i picia. Dopiero po nagłośnieniu w sobotę sprawy w Polsacie i interwencj w MSZ-cie biuro zaczęło robić cokolwiek.
Aktualnie zapewniony hotel jest 2 gwiazdkowy. Standard to dno. Polecam relacje na POLSAT news który publikuje zdjęcia z tego hotelu i nadaje relacje osób które są na miejscu. NIE JEDŹCIE NIGDZIE Z TYM BIUREM!!!
Comments are closed.