Od 20 kwietnia rusza wizerunkowa kampania telewizyjna Nowych Polskich Linii Lotniczych OLT Express, które w zaledwie 2 tygodnie przewiozły ponad 35 000 pasażerów. To pierwsza kampania telewizyjna polskich linii lotniczych, która od początku do końca realizowana była w Polsce, na oczach entuzjastów lotnictwa, a której celem jest ukazanie, jak naprawdę funkcjonują Nowe Polskie Linie Lotnicze OLT Express i przede wszystkim przekonanie Polaków do latania. Kampanię zrealizowała agencja Schulz Brand Friendly.
Kampania będzie miała kilka odsłon. W jej skład wchodzą dwa spoty 45 sekundowe o charakterze wizerunkowym: spot pierwszy o narodzinach Nowej Polskiej Linii Lotniczej OLT Express, spot drugi poświęcony podróżom biznesowym. Ponadto emitowane będą spoty 15 sekundowe zapraszające do podróży lotniczych w okresie wielkiej majówki oraz informujące o wprowadzanych przez OLT Express nowych połączeniach zagranicznych z czterech portów w Polsce.
Jak przyznaje Anna Łaszkiewicz, dyrektor marketingu OLT Express – Po niezwykle energicznym wkroczeniu na rynek, kampania telewizyjna stanowi kolejny krok w budowaniu marki OLT Express, której głównym przesłaniem jest powszechna dostępność transportu lotniczego OLT Express dla Polaków.
Spoty realizowane były w Gdańsku, Krakowie i Łodzi, z wykorzystaniem samolotu Airbus A320 należącego do OLT Express, pilotowanego przez załogę OLT Express. Specjalnie na potrzeby kampanii OLT Express wykonany został lot równoległy dwóch statków powietrznych, podczas którego z pokładu helikoptera rejestrowany był start Airbusa A320 OLT Express.
W ciągu siedmiu dni zdjęciowych na planie obecnych było łącznie około 200 osób. Zdjęcia realizowane były techniką 35mm, a negatyw wywołany w jednej z najlepszych w Europie wywoływalni w Alvernia Studios. To studio zajęło się też kompleksową postprodukcją filmu.
Wojciech Kotala, CEO Schulz Brand Friendly, tak relacjonuje prace nad filmem – Jeśli mówisz o nowej narodowej marce, musisz być perfekcyjny w każdym calu, a jeśli robisz film o lotnictwie musisz połączyć profesjonalizm i piękno. To się udało, jesteśmy naprawdę dumni z naszej wspólnej pracy.
Kampania potrwa do końca maja 2012 roku. Będzie emitowana w większości stacji telewizyjnych w kilku różnych odsłonach.