Pracownicy Lufthansy z całej Europy podczas dorocznych spotkań zbierają pieniądze na cele dobroczynne. W tym roku wsparli Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Wystarczył jeden wieczór, aby udało się zebrać 6 500 euro. Wsparcie polskiej fundacji charytatywnej miało szczególne znaczenie, ponieważ Polska jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków Lufthansy.
– Inwestycje, które zrealizowaliśmy na polskim rynku w ostatnich latach, spowodowały, że Polska stała się jednym z najważniejszych rynków Lufthansy w Europie. Ta inicjatywa pokazuje, że postrzegamy Polskę nie tylko jako ważny rynek biznesowy. Chcemy również inwestować w cele społeczne. Jesteśmy szczęśliwi, że nasi pracownicy zebrali tak znaczącą sumę. To odzwierciedla duże poczucie odpowiedzialności, które ma każdy pracownik Lufthansy. Mamy nadzieję, że przyczynimy się do realizacji celów fundacji – mówi Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce, podczas przekazania czeku Jurkowi Owsiakowi w warszawskiej siedzibie WOŚP.
Lufthansa czuje się zobowiązana do wspierania partnerów społecznych w celu realizacji strategii zrównoważonego rozwoju. Działając na całym świecie Lufthansa realizuje szereg projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Grupa Lufthansy jest szczególnie aktywna w obszarach wspierania ochrony dziedzictwa kultury, projektów społecznych, edukacji, sportu i ochrony środowiska.
Znacząca liczba pracowników uczestniczy w działaniach założonego w 1999 roku stowarzyszenia HelpAlliance. Stowarzyszenie każdego roku wspiera projekty społeczne przekazując do tej pory w ramach darowizn 735 000 euro.