Marka „Lotnisko Chopina” została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku i otrzymała tytuł „Business Superbrands 2012”. To już drugie tego typu wyróżnienie dla warszawskiego portu lotniczego.
„Superbrands” jest prestiżowym wyróżnieniem dla firm przyznawanym od 16 lat w ponad 85 krajach. Wyboru laureatów dokonują członkowie Rady Marek – niezależnego gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, które oferują oraz siły więzi z klientami. W tym roku po raz pierwszy przy wyborze pod uwagę brane były także głosy konsumentów.
– Superbrands jest dla nas bardzo ważnym i cennym wyróżnieniem, które potwierdza pozycję i znajomość marki „Lotnisko Chopina”. Cieszymy się, że już po raz drugi nasza praca nad budowaniem wiarygodnej i wartościowej marki została doceniona – mówi Radosław Żuk, dyrektor Biura Public Relations lotniska Chopina.
The Superbrands Ltd. jest światową organizacją z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodową organizacją, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Organizacja wydaje publikację, które często nazywane są „Bibliami brandingu”, w których przedstawione są case studies marek, które otrzymały tytuł.
zdjęcia: lotnisko Chopina