Przez ostatnie pięć tygodni siedmiu Quality Hunterów wybranych przez linie Finnair i lotnisko Helsinki przeczesywało wszystkie strony świata w poszukiwaniu nowych rozwiązań, które mogłyby poprawić jakość podróży lotniczych.
Prowadzone w Internecie przez Quality Hunterów rozważania na temat charakteru podróży lotniczych zaowocowały licznymi sugestiami dotyczącymi poprawy jakości i obsługi oraz tysiącami komentarzy od pasażerów.
– Wegetariańskie loty, karaoke podczas lotu, wirtualne rozgrywki szachowe i speed dating na lotnisku – to tylko kilka spośród zgłoszonych nam pomysłów i wszystkie z nich są obecnie rozważane – mówi Johanna Metsälä z lotniska Helsinki.
Linie Finnair i lotnisko Helsinki mają zamiar zrealizować najbardziej wyjątkowe i możliwe do zrealizowania pomysły i zachęcają do kreatywności, a na autorów najbardziej innowacyjnych pomysłów na udoskonalenie ich usług czekają nagrody.
W projekcie udział mogą wziąć wszyscy klienci Finnair i lotniska Helsinki, którzy pragną podzielić się swoimi pomysłami na konkretne zmiany w charakterze podróży lotniczych.
– Chcemy wprowadzić zmiany, które sprawią, że podróż samolotem będzie tak wygodna i przyjemna jak to tylko możliwe. Zapraszamy wszystkich do nadsyłania swoich innowacyjnych pomysłów i zachęcamy do nieszablonowego myślenia oraz ożywionej dyskusji – mówi Antti Nieminen, dyrektor ds. innowacji Finnair.
Pomysły można zgłaszać do 29 listopada na stronie www.qualityhunters2.com, gdzie użytkownicy mogą je również komentować i oceniać. Lotnisko Helsinki i linie Finnair dokonają następnie wstępnej selekcji zgłoszeń, a zwycięski pomysł wybiorą użytkownicy w głosowaniu, które potrwa do 11 grudnia.