Finnair Lounge na lotnisku Helsinki-Vantaa został uznany za najlepszy spośród 600 tego typu salonów. O przyznaniu tytułu zadecydowało 40 tysięcy regularnie podróżujących klientów programu Priority Pass. Po raz pierwszy w siedmioletniej historii rankingu tytuł zdobył salon spoza Ameryki.
– Chcemy wyróżniać się wśród dużej konkurencji na rynku połączeń pomiędzy Europą a Azją dzięki naszym wysokiej jakości usługom. Ten tytuł to dla nas wyraz uznania potwierdzający, że proces doskonalenia naszych usług przebiega pomyślnie – mówi Markku Remes, odpowiedzialny za obsługę klientów Finnair na lotnisku Helsinki-Vantaa.
Stylowy Finnair Lounge może pomieścić około 250 klientów i obejmuje sześć łazienek z prysznicami, bogato zaopatrzony bufet, Via Bar oraz strefy relaksu z telewizorami Samsung LED.
Strefy do pracy oferują bezpłatne Wi-Fi, stanowiska do pracy Apple iMac oraz stanowiska Powerkiss z takimi funkcjami jak bezprzewodowe ładowanie telefonów komórkowych.
Salon Finnair Lounge jest dostępny dla pasażerów podróżujących klasą biznesową Finnair oraz w ramach sojuszu oneworld, a za opłatą także dla pozostałych klientów.
Firma SSP Finland Oy, która od dawna obsługuje pasażerów na lotnisku, oferuje również usługi w salonie Finnair Lounge swoim klientom, w tym także klientom korzystającym z programu Priority Pass.
Finnair Lounge jest otwarty codziennie od godz. 6 rano do północy, zaś centrum odnowy Spa & Saunas od godziny 10 do 23.