„Closer than you think”, czyli bliżej, niż sądzisz – pod takim hasłem Trentino rozpoczyna letnią kampanię reklamową, która ma przybliżyć uroki prowincji i rozbudzić apetyt na jej poznanie.
Podobnie, jak zimowa wersja spotu, i ta zrobiona została z przymrużeniem oka, z inteligentnym poczuciem humoru i udziałem znanych sportowców.
Twarzami najnowszej kampanii promującej letnie oblicze Trentino są piłkarze Bayern Monachium – drużyny, która na treningi i zgrupowania regularnie wybiera ten właśnie zakątek Italii. Obok Sebastiana Rode, Dante Bonfirm Costy, Francka Ribery i Jerome’a Boateng w reklamie występuje także Robert Lewandowski. Wykopywana przez zawodników w kierunku bramki piłka nie trafia w siatkę, lecz ląduje kolejno w najatrakcyjniejszych miejscach Trentino – na Piazza Duomo w Trento i nad Gardą – zahaczając niemal o wiszącego na skale wspinacza. Ostatnim zawodnikiem kopiącym piłkę jest Lewandowski, który – zamiast do bramki – posyła ją na róg przechadzającego się w idyllicznej scenerii byka.
Nakręcony w dwóch wersjach – 15 i 30-sekundowej film przywołuje uśmiech i budzi niezwykle miłe skojarzenia z włoskimi wakacjami – pełnymi bajecznych krajobrazów, dziewiczej przyrody i sielskiego, niespiesznego tempa życia.
Telewizyjna premiera reklamy odbędzie się 1 maja 2015, a emisja potrwa do 31 maja. Spot będzie można zobaczyć m.in. na kanale Eurosport, aż w 54 krajach.