Linie lotnicze Lufthansa zaoferują swoim pasażerom, podróżującym na średnich trasach, szeroki wybór filmów, seriali, muzyki, gier oraz dostęp do najświeższych informacji. Produkty Lufthansa WorldShop można zamówić podczas podróży – siedząc wygodnie w fotelu i korzystając z bezpłatnego portalu. Usługa jest dostępna na trasach średniego zasięgu i obejmuje destynacje, znajdujące się w dawnych republikach radzieckich oraz krajach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.
Aby skorzystać z usługi, wystarczy jedynie połączyć się z serwerem przez WiFi, za pomocą własnego laptopa, tabletu, czy smartfona. W 2014 roku nowe rozwiązania, opracowane przez Lufthansa Systems we współpracy z Board Connect, zastosowane będą także na pokładach dwudziestu maszyn typu Airbus A321s. Już podczas okresu testowego, wiosną bieżącego roku, nowa oferta rozrywkowa przewoźnika spotkała się z pełnym uznaniem pasażerów.
– Ten zrewolucjonizowany system oferuje naszym pasażerom szeroką paletę usług w obszarze rozrywki i informacji – mówi Dr Reinhold Huber, Dyrektor Produktu i Marketingu w Lufthansie.
Board Connect, w przeciwieństwie do zwykłych systemów, nie wymaga instalacji skomplikowanego okablowania w każdym z foteli. Wystarczy standardowa sieć bezprzewodowa, wymagająca jedynie montażu kilku punktów dostępu na pokładzie.