Czytelnicy brytyjskiego, prestiżowego magazynu „Business Traveller” po raz kolejny docenili Polskie Linie Lotnicze LOT. Polski przewoźnik otrzymał po raz piętnasty nagrodę w kategorii najlepszej linii lotniczej Europy Środkowo-Wschodniej.
LOT otrzymał tytuł najlepszej linii lotniczej w Europie Środkowo-Wschodniej dzięki głosom czytelników, którzy w specjalnej ankiecie głosowali m.in. na przewoźników spełniających ich zdaniem najwyższe standardy obsługi pasażerów. Pierwszą nagrodę tego magazynu PLL LOT otrzymały w 1998 roku.
– Cieszę się, że nasi pasażerowie dostrzegają i doceniają zmiany zachodzące w LOT. W ciągu ostatnich miesięcy wypracowaliśmy wysokiej klasy standard obsługi pasażerów nie tylko na pokładach naszych samolotów, ale także na lotnisku Chopina w Warszawie, który jest naszym hub’em. Wprowadziliśmy wiele rozwiązań, aby nasi pasażerowie mieli jak najbardziej komfortową podróż – mówi Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. – Krótsze transfery, zwiększająca się liczba self check-inów, coraz więcej samolotów korzystających z „rękawów” na lotnisku, skrócony czas oczekiwania na odbiór bagażu czy wskaźniki punktualności i regularności rejsów samolotów LOT-u stale utrzymujące się na najwyższym poziomie to najlepsze dowody na wysoką jakoś naszych usług – dodaje Marcin Piróg.
Magazyn „Business Traveller” jest jednym z ważniejszych magazynów na rynku brytyjskim i skierowany jest przede wszystkim do osób podróżujących klasą biznes. Wśród czytelników znajdują się m.in. przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy a także eksperci z branży finansowej i turystycznej. Pismo ukazuje się w Wielkiej Brytanii od 1976 roku.
W minionych latach podróżni, a zarazem czytelnicy czasopism turystycznych również wysoko oceniali oraz nagradzali wysoki poziom usług i produktu polskiego przewoźnika. Wcześniej firmie przyznano m.in. nagrody magazynu „Global Traveler”, amerykańskiej edycji „Business Traveller” czy Reader’s Digest.